Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19373 článků.

icon Úspěšný podnikatelský plán stojí na dvou pilířích

20.12.2013 

Možná, že jste právě objevili skulinku na trhu, která činí váš byznys úspěšným podnikatelským počinem anebo také ne. Rozdíl mezi těmito dvěma výsledky vašeho snažení spočívají ve dvou zcela základních…

Článek v rámci předplatného Jak se změní nábor do deseti let?

20.12.2013 

Jak bude vypadat nábor zaměstnanců kolem roku 2020-2025? Tuto otázku si položil americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler ve svém nedávném článku na sociální síti LinkedIn. Sepsal…

Jak lépe vyjít s rozpočtem na vzdělávání

19.12.2013 

Váš rozpočet na vzdělávání zaměstnanců v příštím roce není nekonečný. Dost možná se oproti minulým tenkým letům příliš nezvýšil. Spolu s tím, jak rostou vaše očekávání od dodavatelů vzdělávání, rostou…

icon Přijmout, či nepřijmout?

19.12.2013 

Nabídli vám povýšení a vy si říkáte, že je to skvělé. Po prvotním nadšení se však začnou ozývat pochybnosti a začne vás napadat stále více otázek. Co když by přijmout nabízené povýšení byla chyba?…

icon Jak neměřit úspěch začínajícího podnikání

19.12.2013 

Když se zeptáte ředitele začínající firmy, jak mu jde podnikání, většinou odpovídá, že výborně a snaží se toto své tvrzení doložit změřenými ukazateli úspěchu. Problém však bývá v tom, že většina…

Článek v rámci předplatného icon Pozor na časté mýty o podnikání

18.12.2013 

Lidé často věří jen tomu, čemu chtějí věřit ať už je to opravdu slepá víra nebo snaha rozumově si vysvětlit neúspěch. Tak vznikají mýty, které bohužel nejsou jen otravné, ale hlavně zavádějící, a…

Článek v rámci předplatného icon Jak na příliš informované klienty

18.12.2013 

Jednu ze změn, kterou přináší moderní doba se svou informační revolucí, je často vynikající informovanost potenciálních zákazníků. Lidé mnohdy přicházejí s detailní znalostí jak nabídky vaší…

HR a deprese na pracovištích

18.12.2013 

V nedávném článku o duševním zdraví na pracovištích jsme psali o tom, jak rychle roste počet lidí postižených psychickými onemocněními, zejména depresí. Nedávná studie, na kterou upozornila BBC,…

icon Účel CRM: Překvapit a potěšit klienty

17.12.2013 

Představte si, že cestujete na služební cestu letos již počtvrté do stejného hotelu. Hned po příjezdu vás na recepci čeká osobní dopis od ředitele hotelu. Není milé, že si vaší opakované cesty všiml?…

icon Úsměv zákazníka = úspěch vašeho (nejen) startupu

17.12.2013 

Platí to i pro zaběhlé společnosti. Není větší hodnoty, než je spokojenost zákazníka. To oni stojí za rozšiřováním vašeho týmu, šíří dobré slovo a zlepšují vaši pověst. Ale jelikož nespokojený…

icon Nemáte taková prodejní čísla, jaká byste si přáli?

17.12.2013 

A je to opět tady. Ne, nemám tím na mysli blížící se Vánoce, rozdávání prezentů klientům, nákup dárku pro své nejbližší na poslední chvíli zrovna, když je ve všech obchodech narváno až k prasknutí,…

icon Jak poznat, že už pracujete opravdu příliš?

16.12.2013 

V jednom z nedávných článků jsme psali o tom, že workoholismus nemusí být nutně naškodu. Jestliže vás vaše práce baví a přináší užitek vám i vašemu okolí, pak můžete s klidným srdcem pracovat déle než…

icon Na co nesmíte zapomenout, než přijde rok 2014

16.12.2013 

V prosinci nastává období, kdy se finišují všechny plány a většina z nás se už těší na (zaslouženou) dovolenou. Místo postupného zmírňování pracovního tempa byste však měli být ještě chvíli aktivní a…

Článek v rámci předplatného Jak napsat uchazeči, že neuspěl

16.12.2013 

Uchazeči o práci si často stěžují, že se jim nedostává žádné zpětné vazby o tom, že nebyli vybráni k přijímacím pohovorům nebo že neuspěli ve výběrových řízeních. Posílají životopisy, účastní se…

icon Sociální sítě: Nástroje pro srovnání s konkurencí

15.12.2013 

Srovnání s konkurencí je dobrým měřítkem činnosti nebo také inspirací. Totéž může platit i na sociálních sítích. Ty nabízí řadu nástrojů na měření úspěšnosti, ke kterým má však obvykle přístup pouze…

Výpis 88368850 z celkem 19373