Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19373 článků.

icon Co nikdy neříkat novinářům

24.11.2013 

Medializace je obvykle vcelku pozitivní věc není přece snadné dostat obsah do novin, aniž byste za to platili. Přesto je rozdíl mezi běžnou komunikací s novinářem a plánovaným rozhovorem. Řada lidí…

icon Umíte správně zakončit prezentaci?

22.11.2013 

I skvělou prezentaci můžete naprosto zničit v poslední půlminutě. Upozornil na to nedávný článek  na serveru PRDaily.com. Lektorka prezentačních dovedností Michelle Mazurová v něm popisuje zbytečné…

icon Jak rozpoznat signály nových příležitostí?

22.11.2013 

Společnou vlastností úspěšných podnikatelů je schopnost odhalit a zúročit příležitosti tam, kde je ostatní nevidí. Ale jak je to možné? První mylnou představou, jak uvádí server Fast Company, je…

Článek v rámci předplatného icon Jak zajistit, aby se vaše zprávy dostaly k adresátům

21.11.2013 

Zdá se vám, že mnoho ze zpráv, které odešlete potenciálním zákazníkům, se k nim vůbec nedostane? Stane se vám, že pošlete nabídku, a o dva dny později vám daný klient do telefonu říká, že od vás žádný…

Článek v rámci předplatného Jde po mně LinkedIn aneb legální versus ilegální recruitment

21.11.2013 

Za poslední dva měsíce prošlo mým LinkedIn tréninkem stovky recruiterů z nichž část disponovala neplaceným LinkedIn účtem, část osobním placeným účtem a část měla přístup ke korporátní verzi LinkedIn…

icon Umíte delegovat práci na své zaměstnance?

21.11.2013 

Přenést zodpovědnost za důležité úkoly na zaměstnance je jednou z nejsložitějších věcí, se kterou se mnoho lídrů potýká. Udělat to ale musíte. Jaké jsou nejčastější výmluvy manažerů, aby nemuseli…

Mají personalisté čas a prostor vzdělávat také sami sebe?

20.11.2013 

V poslední době se začíná výrazně měnit role HR útvaru a to směrem k roli strategické. Toto konstatování se však týká zatím jen malého procenta českých společností a firem. Tento vývoj souvisí s …

Článek v rámci předplatného Dnešní leader? Zapaluje nebo vyhořel?

20.11.2013  Rozhovor s Ladou Haisovou, ředitelkou společnosti Positive

Lada Haisová vystudovala obor finance na VŠE v Praze. Již při studiu hodně cestovala po nejrůznějších koutech světa, intenzivně se věnovala studiu cizích jazyků a přitahovalo ji poznávání nových…

icon Pomluv se jednoduše nezbavíte

20.11.2013 

Pracovní násilí. Co si pod tímto výrazem představíte? Určitě se vám jako první vybavila představa fyzické újmy na zdraví. Tak horké to zase být nemusí, i když Představte si ale situaci na pracovišti,…

Delphi nikoliv Řecku, ale v českém HR

19.11.2013  Rozhovor s Jitkou Adámkovou, Head of Human Resources společnosti RWE

Letos se již pošestnácté konala odborná konference Fórum personalistů, tentokrát s podtitulem HR strategie pod taktovkou ekonomických turbulencí. Věnovala se HR tématům, které souvisejí se současnou…

Článek v rámci předplatného icon 4 druhy zákazníků a jak k nim přistupovat

19.11.2013 

Mnoho prodejců se snaží přijít s ideálními, univerzálními metodami prodeje a zákaznického servisu. Vztah k zákazníkům se ale nedá paušalizovat každý člověk je jedinečný a i prodejce by měl ke svým…

Článek v rámci předplatného icon Co nikdy neříkat při prezentaci

19.11.2013 

Sedíte na poradě, snažíte se poslouchat prezentujícího, ale v mysli se vám stále vrací otázka: Proč to říká?. Tato situace je při prezentacích bohužel stále poměrně běžná. Server PR Daily proto…

Tipy na smysluplné dárky pro zaměstnance

19.11.2013 

Blíží se konec roku a s ním i tradiční otázka, co dát letos zaměstnancům pod stromeček. Pravda je bohužel taková, že dárky pro zaměstnance bývají často neosobní a nepřinášejí obdarovaným žádnou…

Článek v rámci předplatného icon Správná mluva - dnešní nutnost

18.11.2013 

Příjemný, srozumitelný a kultivovaný mluvený projev nám všem lahodí, ať jej vnímáme vědomě či podvědomě. A přitom tolik lidí svůj hlasový potenciál neumí používat. Huhňáme, nedoslovujeme, špatně…

Článek v rámci předplatného icon Desatero předvánočních prodejních přikázání

18.11.2013 

Blíží se Vánoce a s nimi zásadní chvíle pro obchodníky, aby dokázali obstát v těžké konkurenci výhodných nabídek pro zákazníky. Zároveň je to doba, kdy zákazník není zvědavý na neobratné pokusy něco…

Výpis 89118925 z celkem 19373