Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "O " bylo nalezeno 25012 článků.

icon Ušetřete milionové náklady díky emocím

25.6.2015 

Když dokážete číst emoce větších skupin lidí, můžete správně zareagovat v situaci, kdy se věci nevyvíjejí dobře. Například firmě Nokia se nedávno stalo, že se střední management bál ztráty svého…

Článek v rámci předplatného Psychické poruchy na pracovištích: Máme se bát?

25.6.2015 

Stigma, tabu, strach. To všechno nepřestává obestírat duševní poruchy. Duševní zdraví je přitom stále důležitější otázkou na celém světě. Nedávná studie, na kterou upozornila BBC, například ukázala,…

icon Víte, co vlastně chcete? Máme pro vás 3 doporučení

25.6.2015 

Znáte své unikátní schopnosti a jedinečné vlohy? Chcete-li být úspěšní a zároveň šťastní, musíte se rozhodnout, jak chcete působit na ostatní, jak chcete ovlivňovat jejich životy a po čem skutečně…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se určit, jak je klient lukrativní

25.6.2015 

Z pohledu prodejce jsou klienti různě hodnotní. Jelikož čas, který můžete se zákazníky strávit je nutně omezený, měli byste mít jistotu, že čas, který věnujete personalizovanému zákaznickému servisu,…

Diverzita na pracovišti je nejen ta genderová

24.6.2015 

Genderová a věková diverzita, to jsou stěžejní pojmy, které se ve firemních HR odděleních v poslední době často skloňují. Personalisté dnes stojí před zásadním úkolem – jak sestavit týmy, aby dobře…

icon Zavádění nezbytných změn: Lidé musí být na prvním místě

24.6.2015 

Kdy nastane ten zásadní moment, který rozhodne o tom, zda váš plán změny uspěje, nebo pohoří? Je to tehdy, kdy dosud apatičtí manažeři a zaměstnanci vezmou změnu za svou a začnou ji podporovat. Je za…

Článek v rámci předplatného icon Studie: Vliv marketingu na hospodářské výsledky B2B firem v ČR

24.6.2015 

Výrazný růst zaznamenal loni průměrný obrat B2B firem, které působí v České republice. Oproti roku 2013 se zvýšil o 7,4 %. Vyplývá to z pravidelného výzkumu B2B monitor agentury B-inside, který je…

Článek v rámci předplatného Studentské praxe jako součást podnikových systémů

23.6.2015 

Studentské praxe jsou nejrozšířenější formou spolupráce podniku a vysoké školy. Zejména strojírenské podniky si čím dál více uvědomují význam povinné praxe ve studijních plánech technických vysokých…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak úspěšně zvládnout první schůzku s potenciálním klientem

23.6.2015 

První schůzka s klientem je jako první rande vše se na ní rozhodne. Buď se obchod podaří a podepíše se smlouva (případně se domluví další postup nebo další schůzka), anebo vše dopadne špatně a vaše…

icon Jak odpovídat na otázky, které dostanete při prezentaci

23.6.2015 

Když máte při prezentaci to štěstí a jsou na vás směřovány dotazy, není čas poddávat se pocitu beznaděje. Máme pro vás několik tipů, jak se s nimi vypořádat. Než začnete odpovídat, ujistěte se, že k …

icon Podnikatel musí být vytrvalý a přinášet hodnotu

22.6.2015 

V čem spočívají základní kameny podnikatelského úspěchu? Je to vytrvalost, odolnost a několik nezbytných schopností. Nikdy se také nepřestávejte zajímat o to, čím svým zákazníkům přinesete nějakou…

icon Vzdálené týmy: Nejsou vaše předpoklady nebezpečné?

22.6.2015 

Mnoho manažerů si stěžuje na to, že během online porad všichni použijí tlačítko mute a věnují se jiné práci. Lidé pracující na dálku zase často považují dotazy manažerů ohledně jejich práce za projev…

Mýty a fakta o tom, jak rozvíjet mladé talenty

22.6.2015 

Myslíte si, že nejmladší generace zaměstnanců, tzv. generace Y, dává přednost online vzdělávání? Pak věříte jednomu z velmi častých mýtů o preferencích mladých pracovníků v oblasti dalšího vzdělávání…

Článek v rámci předplatného icon Jak odpovídat na negativní hodnocení klientů na internetu

22.6.2015 

Forbes.com nedávno přinesl informaci, že 90% zákazníků se během minulého roku při výběru nového produktu nebo služby alespoň jednou nechalo ovlivnit hodnocením ostatních klientů. Toto číslo ukazuje na…

Článek v rámci předplatného icon Najděte cestu ven z powerpointového pekla

19.6.2015 

Jakkoli paradoxně to může znít, prezentace nabité daty nejsou jen nudné, ale hlavně neefektivní. Možná si říkáte, že právě data, která prezentujete, jsou vaším stěžejním sdělením, a tudíž smyslem celé…

Výpis 91519165 z celkem 25012