Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19448 článků.

Článek v rámci předplatného Kvalitní vzdělání v angličtině

1.7.2010  Rozhovor s Katarínou Svítkovou, proděkankou Anglo-americké vysoké školy

Katarína Svítková, Ph.D. absolvovala Fakultu matematiky, fyziky a informatiky na Univerzitě Komenského v Bratislavě, obor Matematika-management. Následně pokračovala v doktorském studiu ekonomie na…

icon Co motivuje vaše lidi?

29.6.2010 

Jestliže chcete vědět, co motivuje vaše zaměstnance, jděte a ptejte se jich. Zajistíte tak, co je zajímá, a zároveň jim dáte najevo, že oni zajímaj&…

Článek v rámci předplatného icon Obchodní partneři se musí doplňovat

29.6.2010 

Podnikatelé, kteří chtějí vybudovat novou firmu, nebo rozšířit svou stávající, mohou mnohé získat, když se spojí se spr&…

icon Jak získat ztracené zákazníky?

29.6.2010 

Mnohé firmy nevěnují dostatečnou pozornost slibnému zdroji nových obchodních příležitostí – bývalým zákazníkům. Jak…

icon Rozhovor s Michaelou Pickovou, Organisation Development Managerkou společnosti Vitana

29.6.2010 

S Michaelou Pickovou, Organisation Development Manager Vitana a.s., hovořila Zuzana Čempelová o tom, jak se fakt, že je Vitana a.s. součástí nadnárodního koncernu promítá do personální politiky,jak…

Článek v rámci předplatného icon Budování kontaktů příjemněji a efektivněji

28.6.2010 

Osobní budování kontaktů je důležitou součástí dlouhodobé marketingové strategie nejen samostatných podnikatelů. Setkávání…

Nikdo není dokonalý

28.6.2010 

Perfekcionisté nedokáží plně rozvinout potenciál, který v sobě mají. Vše, co není dokonalé, totiž považují za selhán&…

Silné i slabé stránky firemní kultury odhalí audit

28.6.2010 

Chcete vědět, co ve vaší společnosti funguje dobře a co je naopak třeba změnit? Zeptejte se svých zaměstnanců. Vzhledem k nadcházejícímu oživení trhu…

Článek v rámci předplatného icon Kde hledat e-maily potenciálních zákazníků?

28.6.2010 

Každý kanál, jehož prostřednictvím se firma setkává a komunikuje se zákazníky, může posloužit k získání e-mailových adres…

icon Porada musí mít jasný účel

25.6.2010 

Každá porada by měla mít svůj účel, jinak ji nepořádejte. To je hlavní předpoklad efektivní organizace porad. Účelem se rozumí řešen&…

Článek v rámci předplatného icon Odhlášení od e-mailu nemusí být tragédie

25.6.2010 

Nesouhlas s dalším zasílám e-mailů ze strany příjemců, kteří dříve vyjádřili souhlas, nemusí být pro marketéry jen š…

icon Facility management: Kdo, co, jak, proč...

25.6.2010 

Facility management se jako komplexní obor rozvíjí od začátku osmdesátých let, kdy se začal uplatňovat ve Spojených státech. Mezinárodn&…

Co vadí uchazečům o zaměstnání?

24.6.2010 

Stejně tak, jako si náboráři stěžují na nevhodné chování uchazečů o zaměstnání, mají i uchazeči oprávněné výtky k…

icon Zákazníka nezajímají vlastnosti produktů

24.6.2010 

Uvedení nového výrobku či služby na trh vzbuzuje ve firmách nadšení, důležité však je, aby dokázaly stejné nadšení…

icon Kolik stojí zbytečná porada?

23.6.2010 

Porady mají význam jen tehdy, pokud přinesou nové informace nebo se účastníci dohodnou na určitém řešení, často však nesplňují ani…

Výpis 1158111595 z celkem 19448