Proč Data Science není exaktní věda?
Organizace se snaží adoptovat Data Science s cílem získat relevantnější odpovědi na komplexnější otázky svého podnikání. Tyto odpovědi však nejsou absolutní. Proč?
Pro hledaný výraz "Report" bylo nalezeno 601 článků.
Organizace se snaží adoptovat Data Science s cílem získat relevantnější odpovědi na komplexnější otázky svého podnikání. Tyto odpovědi však nejsou absolutní. Proč?
Když váš tým pracuje na dálku, musíte přizpůsobit svůj manažerský přístup novým podmínkám. Netýká se to však jen vedení lidí. Začněte těmito čtyřmi strategiemi, které povedou vaše podnikání.
Není žádným překvapením, že mnoho podniků nyní přechází na externí pracovní sílu, aby optimalizovalo své náklady. Spolupráce s externisty a smluvními partnery však není nikdy bezproblémová, vyžaduje…
Mnoho podnikatelů nemá úplný přehled o tom, co zahrnuje marketing produktů v segmentu B2B a jak jej podchytit. Pokud byste si rádi rozšířili povědomí o této oblasti, pak si přečtěte následující…
Jak spravujete své finance? Máte finančního poradce nebo to děláte sami? Průzkum společností CNBC a Acorns z března 2019 ukázal, že pouze 17 % Evropanů využívá svého finančního poradce. Oproti…
Práce zaměstnanců na dálku zvyšuje firemní rizika, jako jsou podvody či únik důvěrných informací. Firmy by se proto měly dodatečně zajistit a nastavit systém, který jim pomůže rizika minimalizovat.
Poslední měsíce trh zaznamenal obrovský nárůst v používání digitálních a automatizovaných kanálů zákaznických služeb. Závěry řady studií ukazují, že tento trend může mít zrychlující tendenci, avšak…
Skupina největších světových ropných společností včetně Aramco , BP, Chevron, Exxon Mobil, Shell, Total a čínské CNPC se poprvé dohodla na stanovení cílů pro snížení svých emisí skleníkových plynů.…
Digitální transformace byla položkou na mnoha seznamech firem dlouho předtím, než se objevil COVID-19. Pandemie ji ale plošně katapultovala na první místo mezi prioritami prakticky pro všechny firmy…
Daty jsme se řídili ještě dříve, než se objevil digitální marketing a z analýz a statistik se stala mantra. Tak proč zahazovat tradiční média a marketingové kanály? Zde je pár důvodů, proč byste je ve…
Podvědomě předpokládáme, že když budeme mít obavy bez ohledu na to, zda nepříjemná situace skutečně nastane, podaří nám se lépe připravit. To je ale nesmysl. Britská spisovatelka J. K. Rowlingová…
Globální pandemie COVID-19 urychlila ve společnostech potřebu po agilitě, ať už na to byly nebo nebyly připraveny. Enormní množství lidí pracuje nyní z domova, a nutí tak firmy, aby se přizpůsobily a…
Většina marketérů a obchodníků si je dobře vědoma síly přímého marketingu v dnešní době. Sestavit kvalitní sdělení, které příjemce mailu zaujme, je každopádně umění. Už jste přemýšleli o tom, jak…
Když se vypořádáte s krizí, musíte být kreativní a musíte se umět rychle rozhodovat a jednat. Krize totiž nejsou časem na řízení na základě konsensu. Čím více faktů však k situaci máte nebo se snažíte…
Odvětví digitálního marketingu se neustále vyvíjí s tím, jak se mění zvyky a požadavky zákazníků a přichází nové technologie na trh. Mobilní reklama oproti webové reklamě ukrajuje postupně stále větší…