Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Finan" bylo nalezeno 227 článků.

Článek v rámci předplatného icon Když je společnost v potížích: Jak překonat těžkosti (2/2)

24.4.2019 

V předchozím článku jsme viděli, jaká včasná varování nám mohou ukázat, že se blíží problémy. Teď se podíváme, jak to vypadá, když je budeme ignorovat a  problémy nezačneme řešit včas.

icon Pět nepravdivých mýtů o vedení lidí

5.3.2019 

Aspirujete na vedoucího týmu? Nebo už jím jste? Většina lidí má mylné představy o tom, co to vlastně znamená být vedoucím a co je k tomu zapotřebí. Přinášíme vám pět mýtů o manažerských pozicích a o…

Článek v rámci předplatného icon Finanční ředitelé, nebraňte inovacím

4.3.2019 

Inovace dodávají firmám konkurenční výhodu. Ale šéf financí to nezřídka vidí jinak. Z pohledu korporátních financí je totiž inovace potenciální černá díra, kde návratnost investic nic negarantuje.

Článek v rámci předplatného Vyhodit či nevyhodit? Kdy opravdu dát padáka

20.2.2019 

Manažeři často úzce spolupracují s personálním oddělením v otázkách případného vyhazovu zaměstnanců. Nechat pracovníka odejít je ošemetnou a delikátní věcí. A zvláště v dnešní době je zapotřebí si…

Pět znamení, že se od vás zaměstnanec chystá odejít

4.2.2019 

Dobrých pracovníků je málo a o ty nejlepší se momentálně firmy perou. Není proto divu, že když se pracovník necítí ve vaší firmě dostatečně spokojený a motivovaný, není pro něj v dnešní době příliš…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak vytvářet úspěšný content marketing

25.1.2019 

Content marketing, neboli vytváření informačně hodnotných textů, díky kterým navazujete a udržujete komunikaci mezi vaší společností a potenciálními i současnými klienty, je ideální způsob, jak zvýšit…

Článek v rámci předplatného icon Německá komise navrhla omezit rychlost na dálnicích

22.1.2019 

Německá vláda požádala komisi zvanou Národní platforma pro budoucnost mobility, aby našla způsoby, jak snížit emise oxidu uhličitého. Přestože by komise měla předložit finální zprávu až na konci…

Článek v rámci předplatného icon Sociální média (1/2): Brání rozmanitosti?

3.1.2019 

Je zřejmé, že některé monopolní platformy jsou nezbytné. Stačí, abychom se zajistili, aby sociální média fungovala dobře, nedělala z nás navzájem nepřátele a nerozdělovala nás.

Článek v rámci předplatného icon Než zaplatíte za akvizici zákazníků, zvažte následující

27.11.2018 

Když zavedete novou platformu, očekáváte příliv peněz. Klíčové však je udržet si počáteční růst a získávat výnosy stabilně.

Článek v rámci předplatného icon Tři vlastnosti, které musí vyplývat z životopisu obchodníka

19.11.2018 

Ucházíte se o obchodní pozici? Pamatujte, že oproti vžité představě dají personalisté pramálo na motivační dopis a téměř veškerou pozornost věnují hlavně vašemu životopisu. Jeho struktura a vyznění by…

Článek v rámci předplatného icon Vyjednáváme nad talířem (2/2): Vede jídlo k lepším, nebo naopak horším výsledkům?

12.11.2018 

Když zkoumáme dopad, který společné stravování má na výsledek vyjednávání, zdá se, že sdílení jídla není vždy tou ideální volbou. Jedná se o jemnější, strategickou volbu, která závisí na konkrétních…

Článek v rámci předplatného icon I nejvyšší šéf se musí stále učit

20.8.2018 

Ve firmách existují různé úrovně řízení, ale konečnou odpovědnost vždy nese generální ředitel. Někdo může ředitelům závidět, že jsou na vrcholu, bylo by však nesprávné předpokládat, že nejvyšší…

Článek v rámci předplatného icon Jak se (ne)ozvat klientovi po první schůzce

31.7.2018 

Způsob, jakým kontaktujete klienta po uskutečnění první schůzky, je zásadní pro konečný výsledek celého jednání. Až příliš mnoho potenciálně úspěšných obchodů končí na tom, že prodejce nezná…

Článek v rámci předplatného icon Byznys na sociálních sítích: Jděte na to chytře

11.7.2018 

Sociální sítě jsou příležitostí, jak se dostat do přímého kontaktu s uživateli vašich výrobků a služeb. Lidé se často se značkami, které mají rádi, na sociálních sítích spojují na opravdu osobní…

Článek v rámci předplatného icon Jak nalákat zákazníky do prodejního trychtýře díky obsahovému marketingu

22.6.2018 

Klíčem je prodávat řešení, ne jen věci. Jinak řečeno, váš marketing musí být víc než jen soupis produktů a služeb. Když vytváříte obsah, vždy se soustřeďte na cílovou skupinu a na problémy, kterým…

Výpis 115 z celkem 227
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace