Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1972 článků.

Článek v rámci předplatného icon Když je klient nervózní na schůzce: Co v takovém případě má prodejce dělat?

20.2.2025 

Když se bavíme o obchodní schůzce, většinou si představujeme, že to je prodejce, který má důvod k tomu být nervózní a který by se měl snažit působit sebevědomě. Občas se ale stane, že je to…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů, jak úspěšně vyjednávat s klienty i obchodními partnery

18.2.2025 

Každá schůzka, i ta obchodní, je o vyjednávání. Každá ze stran se snaží najít způsob, jak pro sebe z interakce získat maximum, ale (snad) i jak najít určitý kompromis mezi požadavky obou zúčastněných…

icon Komunikace je základ: Jak vést (nejenom) s podřízenými lepší konverzace

14.2.2025 

Vedení lidí je z velké části o každodenní komunikaci. Proto jsou těmi nejlepšími manažery většinou ti, kteří mají i ty nejlepší komunikační dovednosti. Zatímco odborné články se ale většinou zaměřují…

icon Pět tipů pro mladé manažery

11.2.2025 

Manažeři mladšího věku mohou mít obavy, že nebudou mít dostatečné zkušenosti nebo autoritu u svých podřízených. Těmito obavami si pak často způsobí víc problémů než co způsobí reálné nedostatky, které…

Článek v rámci předplatného icon Chcete stoupat po kariérním žebříčku v rámci stávající firmy? Máme pro vás pár tipů

7.2.2025 

Máte ambice posunout se po kariérním žebříčku v rámci vaší stávající firmy? Chcete se z řadového pracovníka stát manažerem týmu – a možná míříte ještě výš? Takovéto sny a plány vyžadují dlouhodobý,…

Článek v rámci předplatného icon Pět vlastností, které má každý dlouhodobě úspěšný prodejce

23.1.2025 

Existuje celá řada různorodých a odlišných prodejních stylů. A každý člověk je jiný. Přesto se dají vypozorovat společné vlastnosti, které všichni dobří a úspěšní obchodníci mají. Zde je seznam těch…

icon Jak inspirovat ostatní: Pět praktických rad, jak být motivujícím lídrem

14.1.2025 

Skutečný a úspěšný lídr umí ostatní (a především své podřízené) inspirovat a motivovat, aniž by jim něco vyloženě musel nařizovat. Umí si vypracovat silné vztahy se svými podřízenými, umí v nich…

icon Jak poznáte, že vám vedení lidí zkrátka nejde? Podle těchto čtyř jasných znamení

13.1.2025 

Někdo se pro vedení lidí narodil, někdo ne. Jak zjistíte, jestli patříte do druhé skupiny a jestli se vám v managementu zkrátka nedaří? Podle následujících čtyř neomylných znamení. Ale nebojte se –…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři předsevzetí, která by si měli obchodníci dát do nového roku 2025

31.12.2024 

Asi si všichni vybavíme základní předpoklady, které musíte mít, pokud chcete uspět v obchodě, například cílevědomost, pracovitost nebo sebevědomí. Nová doba ovšem přináší i nové požadavky. Pojďme…

Článek v rámci předplatného icon Jak vstát z popela: Čtyři tipy na návrat k prodeji poté, co jste vyhořeli

27.12.2024 

Syndrom vyhoření. Strašák, který trápí víceméně všechny pracovně aktivní jedince – od pracovníků v sociálních službách, přes právníky, marketingové specialisty až po prodejce. A zrovna právě…

icon 5 tipů, jak být charismatičtější

13.12.2024 

Každý úspěšný lídr, který chce mít nejen zářnou manažerskou kariéru, ale i spokojené a motivované podřízené, musí být alespoň do určité míry charismatický. Charisma je sice neuchopitelná a často i…

Článek v rámci předplatného icon Chcete vědět, zda máte vlohy k vedení lidí? Položte si tyto čtyři otázky

12.12.2024 

Být dobrým vedoucím neznamená být pouze odborníkem na danou oblast a znát všechny postupy, které se k vykonávání práce v rámci týmu váží. Manažerská pozice vyžaduje především určité…

Článek v rámci předplatného icon Sedm tipů, jak si může prodejce udržet pozitivní nadhled

5.12.2024 

Prodejní profese je většinou psychicky náročným zaměstnáním. Vaše výsledky jsou ale zároveň do vysoké míry závislé na vašem rozpoložení a na tom, jestli si udržujete pozitivní přístup k práci i…

icon Consultations for Programmers and IT Specialists spark engaging discussions

2.12.2024 

Consultations at the European Academy of education (EAV) are a vital part of the learning process for both students and instructors. These consultations provide a space for discussing specific issues…

Článek v rámci předplatného icon Jak poznáte, zda se vyplatí klientovi věnovat čas? Použijte metodu „BANT“

28.11.2024 

Jedním z hlavních úkolů prodejce během první schůzky nebo prvního telefonátu s potenciálním klientem je takzvaná „kvalifikace“ zákazníka. Co to je? Jak lze kvalifikaci použít k tomu, abyste zjistili,…

Výpis 1630 z celkem 1972