Pět přesvědčovacích technik, které vždycky fungují
Jako manažer byste měli umět ostatní přesvědčovat. Měli byste umět přesvědčit své podřízené o tom, že vámi zvolený postup je realistický. Měli byste je umět i motivovat a inspirovat a působit…
Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1908 článků.
Jako manažer byste měli umět ostatní přesvědčovat. Měli byste umět přesvědčit své podřízené o tom, že vámi zvolený postup je realistický. Měli byste je umět i motivovat a inspirovat a působit…
Jako manažer zřejmě přemýšlíte o tom, jak své podřízené co nejlépe vést. Zjišťujete, co podřízeným říkat, jak je motivovat a inspirovat. Týmoví lídři však často zapomínají na to nejdůležitější – na…
K motivaci podřízených je zapotřebí, abyste jim vy, tedy manažeři, dávali najevo, že se zajímáte o jejich potřeby a nápady a že berete jejich myšlenky a podněty v potaz. V každém případě byste se měli…
Sebevědomí hraje v úspěchu v manažerské funkci zásadní roli. Bez zdravého, ale dostatečného sebevědomí budete jen těžko motivovat a inspirovat své podřízené a pomáhat svému týmu dosahovat těch…
Zaujetí klienta po emoční stránce je klíčovým úkolem prodejce. I když by to většina zákazníků popřela (protože to ve většině případů skutečně ani neví), rozhodování i o čistě pragmatických a zdánlivě…
Coby personalisté jste se již zřejmě setkali s anglickým termínem „bias“. Do češtiny bychom tento výraz mohli přeložit jako „předsudek“ nebo „zkreslená představa“. Jedná se o často nevědomé předsudky,…
I personalisté musejí často něco prezentovat. Buď musí prezentovat managementu firmy statistiky ohledně pracovníků nebo třeba výsledky vzdělávacího programu. Nebo musí nastoupivším nováčkům…
Není obvyklé, aby se na jednom místě sešli ti nejlepší odborníci na oblast pracovního práva a personalistiky, se kterými Studio W navázalo za 30 let svého působení spolupráci. S partnerskou…
O generaci Z, tedy o lidech narozených po roce 1997, koluje celá řada mýtů. A bohužel, nepravdivá a zavádějící reputace pronásleduje tyto mladé lidi i na pracovištích. Jaké jsou nejčastější mýty o…
Manažerská funkce sebou nese velké nároky na dotyčného pracovníka. Většinu vlastností, které jsou k výkonu manažerské funkce potřeba, se lze naučit. Existují ale i vlastnosti, kterých se naopak musíte…
Je to jedna z nejčastějších variant, jak klient odmítá nabídku obchodníka, aniž by mu to rovnou řekl. Prohlášení o tom, že je potřeba si danou věc rozmyslet, je pro mnoho prodejců znamení, že obchod…
Úspěšný týmový lídr je člověk, který dovede své podřízené inspirovat a motivovat, ale který dovede přinést i klid v krizových a vyhrocených situacích. A právě klid, rozvaha a schopnost uklidňovat…
Vhodné otázky a dotazování klienta jsou pro úspěch obchodní schůzky důležité. Stejně tak je ale důležité vědět, které otázky je nutné nevypouštět z úst, abyste nevyslali k potenciálnímu klientovi…
I v dnešní době počítačů, nových technologií a všeobecně dostupných dat je slib jedné osoby té druhé něco, co podnítí zvědavost klienta a rozhodně zvýší důvěryhodnost vás coby prodejce. Existuje ale…
Nehledě, jaké přesně jsou vaše kariérní cíle a priority a čeho chcete v životě i v práci dosáhnout, existuje obecně platný návod, který vám k dosažení vámi vytyčených met pomůže. Jak tedy dosáhnout…