Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Person" bylo nalezeno 1433 článků.

Článek v rámci předplatného „Wellbeing“: holistický přístup ke čtyřem kategoriím osobní pohody na pracovišti

17.12.2019 

„Wellbeing“, neboli osobní pohoda, je asi něco, co není potřeba personalistům a manažerům nijak představovat. Jedná se jednoduše o pocit komfortu, bezpečí a pohody, kterého se snaží firmy u svých…

Článek v rámci předplatného icon Jak nejlépe najímat pro firemní digitální iniciativu (2/2)

13.12.2019 

V předchozím článku jsme viděli, že pokud chcete najmout ty správné lidi pro vaše digitalizační projekty, musíte se soustředit nejen na jejich technické dovednosti.

Článek v rámci předplatného icon 4 důvody, proč sdílet se světem doporučení vašich klientů

12.12.2019 

V celé řadě oborů je tolik konkurence a tolik boje o zákazníky, že zaujmout klienta je někdy velmi těžké. Jedním ze způsobů, jak získat určitou konkurenční výhodu v prezentaci vašeho produktu, je…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři předsevzetí, která by si obchodník měl dát na nový rok

9.12.2019 

Blíží se konec roku, při kterém všichni hodnotí uplynulých dvanáct měsíců a dávají si předsevzetí na rok nastávající. V dnešním článku se podíváme, jaká čtyři předsevzetí by si měli dát do nového roku…

Článek v rámci předplatného Pět HR dovedností, které jsou povinností pro každého manažera

2.12.2019 

Snažíte se školit člověka, který se nově stal manažerem? Snažíte se ujistit, že má všechny predispozice k tomu, aby se stal vedoucím týmu lidí? Je nutné mu z vaší pozice předat potřebnou průpravu, co…

Článek v rámci předplatného icon Šest pravidel face-en-face setkání manažera s podřízeným

28.11.2019 

Schůzky face-en-face, tedy tváří v tvář nebo jeden na jednoho, jsou důležitým nástrojem talent managementu a jedním ze základních kamenů efektivní implementace HR strategie v rámci firmy. V tomto…

Článek v rámci předplatného icon 4 důvody, proč byste neměli zapomínat na svoji osobní značku

21.11.2019 

Mnoho obchodníků se zaměřuje na propagaci svého produktu a své firmy a málokterý prodejce se nějak hlouběji zamýšlí nad tím, že by měl dlouhodobě pracovat na budování i své osobní značky. Zde jsou…

Článek v rámci předplatného icon Staňte se ihned lepším obchodníkem pomocí několika jednoduchých kroků

19.11.2019 

Trápí vás momentální propad ve vašich prodejních výsledcích? Rozjíždíte vlastní podnik a chcete mít více zakázek? Nebo jste zkušený obchodník, který si ale chce osvěžit své prodejní techniky a hledá…

Článek v rámci předplatného Šest typů vedoucích, kteří působí ve firmě toxicky

14.11.2019 

Být dobrým vedoucím sebou nese řadu požadavků a dovedností. Některé z nich se dají naučit, některé musí být vrozené. Žádný člověk není dokonalý a to platí i o vedoucích. Je ale špatně, pokud je nějaký…

Článek v rámci předplatného Specifika vedení vícegeneračního týmu

8.11.2019 

Situace, kdy v rámci jednoho týmu vedle sebe působí čerstvý absolvent a matador několik roků před důchodem, není v dnešní době vůbec ojedinělá. Věková diverzita je i u týmů žádoucí, jelikož mladí lidé…

Článek v rámci předplatného icon Otázky, které vás během B2C jednání navedou k podpisu smlouvy

7.11.2019 

Odprezentovat váš produkt během jednání s klientem je jedna věc. Druhá věc je ale od prezentace přejít k samotnému podpisu smlouvy. Řada obchodníků má právě s touto fází problém a nejsou schopni…

Článek v rámci předplatného icon Na kom závisí vaše kariéra? (1/2) Co chtějí vaši nadřízení

6.11.2019 

Abychom mohli řídit projekty a týmy, musíme vědět, jak na to, aby se věci daly do pohybu – a také si musíme umět získat podporu ostatních. Nejprve je třeba pochopit, kdo vlastně je váš nadřízený a…

Článek v rámci předplatného icon 5 obav, které B2B klientovi brání v rozhodnutí o koupi

4.11.2019 

I přestože je váš produkt inovativní, výhodný pro klienta a cenově dostupný, jistě i vy často v B2B obchodě narážíte na situaci, kdy se klient není schopen rozhodnout anebo nakonec nedá zelenou nákupu…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se, jak se začít bavit s kýmkoli, koho potkáte

29.10.2019 

Cítili jste někdy závist, když jste viděli, jak někteří prodejci umějí komunikovat s cizími lidmi bez jakékoli námahy? Jak dovedou nenuceně zahájit rozhovor s lidmi, kteří cestují stejným letadlem…

Článek v rámci předplatného icon Čtyři tipy, jak se lépe vcítit do klientů

29.10.2019 

V rámci zákaznického servisu je nesmírná důležitá empatie zástupců firmy a jejich schopnost vcítit se do klientů a do jejich problémů. Mnoho nedorozumění při řešení problémů klientů pak vyvěrá z toho,…

Výpis 3145 z celkem 1433