Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Styly " bylo nalezeno 532 článků.

icon Pět mýtů o chování podřízených, kterým musí manažeři přestat věřit

30.6.2025 

I v manažerské oblasti přetrvávají některé mýty a stereotypy. Bohužel, mnoho manažerů stále těmto vyvráceným nepravdám věří a dopouští se tak při vedení pracovníků řady zbytečných chyb. Zde je…

icon 3 otázky, které by měl každý manažer pokládat podřízeným (ale často se tak neděje)

25.6.2025 

Chcete být skutečně efektivním lídrem, který má dobré vztahy se svými podřízenými a který jim umožňuje dosahovat jejich maximálního potenciálu? Pak byste neměli zapomínat jim na individuální úrovni…

icon 6 tipů, jak jednou provždy překonat syndrom podvodníka

17.6.2025 

Jste na manažerské nebo jinak zodpovědné pozici – a máte přitom pocit, že na ni nepatříte? Že se při vašem povýšení stala chyba a že na výkon dané role nemáte? Pak pravděpodobně trpíte takzvaným „…

Článek v rámci předplatného icon AI dovednosti, které by měl mět každý prodejce

12.6.2025 

AI, tedy umělá inteligence, čím dál více ovlivňuje naše osobní i pracovní životy. Mnoho už se toho napsalo a řeklo o tom, na jaké druhy úkonů a pracovních míst bude mít AI největší vliv. A pravdou…

icon Čtyři signály, že nejste dobrý vedoucí

10.6.2025 

Nikdo si nepřeje být špatný vedoucí. Ale každý manažer by měl mít i určitou míru sebereflexe a měl by být schopen si přiznat, že něco dělá špatně. Jak poznat, že nejste ti úplně nejlepší vedoucí a že…

icon Tři specifika mladé generace pracovníků, které musí jejich manažeři znát

2.6.2025 

Generace Z začíná masivně nastupovat na trh práce. I když není možné zcela generalizovat, tak obecně platí, že tato mladá generace má své specifické potřeby, očekávání a unikátní vlastnosti. A…

icon Být vedoucí „od rány“ nebo vedoucí kamarád? A co takhle kompromis?

22.5.2025 

Je to odvěké dilema manažerů. Je lepší mít přísnější manažerský styl, nebo být „pohodovým“ manažerem? Naštěstí má toto dilema jednoduché řešení – a sice jít zlatou střední cestou. V tomto článku si…

icon Umění kvalitní delegace: Jak efektivně předávat práci

21.5.2025 

Jednou z klíčových dovedností efektivního manažera je umění delegovat práci. Účinné předávání práce podřízeným vám umožní efektivně pracovat, rozvíjet členy svého týmu a soustředit víc svých sil na…

icon Vybudujte hvězdný tým: Jak poznat, že se kandidát bude hodit k vám do kolektivu

14.5.2025 

Vybrat ty správné kandidáty je základním předpokladem dobré týmové atmosféry i úspěchu celého vašeho týmu. Poradíme vám, jak poznat, že se kandidát bude hodit k vám do kolektivu, a vybudujte si…

Článek v rámci předplatného icon Jak v zaměstnání lépe prodat své úspěchy a přestat být „neviditelný“

6.5.2025 

Ne každý umí prodat své úspěchy tak, jak si to tyto úspěchy zaslouží. Někteří pracovníci tak zůstávají, i přes svou snahu a nesporné kvality, jaksi „neviditelnými“. A nečekají je kvůli tomu bohužel…

icon Jak do každodenní práce vašeho týmu začlenit humor

2.5.2025 

Humor ve zdravé míře je skvělý způsob, jak odlehčit vážnost vaší práce, jak udržet soudržnost týmu a jak zefektivnit práci vašich podřízených tím, že se na svou práci podívají jaksi z nadhledu. A…

icon Buďte skvělým vedoucím: Tipy pro manažerské nováčky

24.4.2025 

Být opravdu dobrým manažerem vyžaduje nejen teoretické znalosti, ale i zkušenosti. A právě zkušenostem se logicky nedostává těm, kteří jsou na své první manažerské pozici a jsou tedy nováčky. I přesto…

Článek v rámci předplatného icon Naučte se lépe mluvit a uzavírat tak více obchodů

22.4.2025 

To, jakým způsobem mluvíte, mívá v různých životních situacích větší dopad než to, co vlastně přesně říkáte. Při obchodování to platí dvojnásob. Tónem hlasu, intonací a výběrem slov můžete zcela…

icon Tipy, jak se stát skutečně inspirativním lídrem

22.4.2025 

Kdo je inspirativní lídr? Někdo, kdo své podřízené motivuje. Někdo, ke komu ostatní vzhlíží a kdo dovede lidi kolem sebe nadchnout pro společnou věc. Chcete se i vy takovým vedoucím stát? Pak pro vás…

Článek v rámci předplatného icon Mezilidské vztahy: Proč je důležité je s klienty budovat i v dnešní moderní době

3.4.2025 

Moderní doba je plná automatizace, umělé inteligence a komunikace na dálku. To samozřejmě platí i v prodeji, obchodování a v zákaznickém servisu. I přesto jsou mezilidské vztahy a setkávání tváří v…

Výpis 115 z celkem 532