5 chyb řízení práce na dálku

Chystáte se zavést program práce na dálku? Vyvarujte se následujících chyb.

- Nedostatek konkrétních postupů. Firmy by si měly najít čas na vytvoření procesu práce na dálku. Ten se může velmi lišit u firem různých druhů. Je také třeba vyhovět zákonným požadavkům.

- Přílišné investice do technologií. Technologie vždy pořizujte s ohledem na to, co budou pro vás konkrétné zaměstnanci z domova vykonávat. Často bude stačit využití dosavadní firemní IT infrastruktury.

- Neschopnost školit manažery. Řízení zaměstnanců na dálku vyžaduje specifické dovednosti, zejména v oblasti komunikace. Je proto třeba školit manažery, jak vést virtuální zaměstnance.

- Opominutí implementační strategie. Než se firma rozhodne pro zavedení práce na dálku, měla by důkladně zvážit, zda je to vyhovuje jejímu obchodnímu modelu.

- Přehlížení pilotního programu. Nejprve byste měli práci na dálku otestovat. Vyzkoušejte to nejprve jen s několika zaměstnanci.

-kk-
Article source WorldatWork - website of a global association of HR managers
Read more articles from WorldatWork