LinkedIn: Nejčastější klišé v online životopisech 2010

Profesionální sociální síť LinkedIn má dnes již 85 milionů uživatelů, kteří jejím prostřednictvím publikují své životopisy, sdílejí profesní kontakty a zkušenosti. V popisech profesionálních kvalit a zkušeností se však velmi často opakují tatáž slova a fráze. LinkedIn proto zveřejnil seznam nejčastějších klišé, která uživatelé uvádějí ve svých profilech.

Inovativní, motivovaný, dynamický...

Uživatelé z USA, Kanady a Austrálie nejčastěji opakují frázi „extensive experience“ (rozsáhlé zkušenosti). Dále to pak jsou přídavná jména „innovative“ (inovativní), „motivated“ (motivovaný), „results-oriented“ (zaměřený na výsledky) a „dynamic“ (dynamický). 

Brazilci, Indové a Španělé jsou v první řadě „dynamičtí“ a Britové „motivovaní“. Francouzi, Němci, Italové a Nizozemci se nejčastěji popisují jako „inovativní“. Nabízí se proto otázka, zda by všichni motivovaní, dynamičtí a inovativní lidé neměli upravit svá CV.

-kk-

Article source LinkedIn - the largest business-oriented social network worldwide
Read more articles from LinkedIn

Články v sérii

Aktuální

LinkedIn: Nejčastější klišé v online životopisech 2010

Aktuální

LinkedIn: Most common cliches in online CVs 2011

Aktuální

LinkedIn: Most common clichés in online CVs in 2013

Aktuální

LinkedIn: Most common clichés in online CVs in 2014