USA: Ceny benzínu podrývají loajalitu zaměstnanců

Rostoucí ceny pohonných hmot a zhoršující se doprava vede 26 % amerických zaměstnanců k úvahám o změně zaměstnání za účelem zlepšení jejich situace s dojížděním. Téměř polovina respondentů oslovených v této otázce časopisem BusinessWeek uvedla, že dojíždění je stále horší. 65 % očekává od svého zaměstnavatele, že jim pomůže tyto obtíže řešit.

Zatímco ještě před třemi lety nebyly ceny pohonných hmot považovány za problém lidských zdrojů, dnes jsou stále větším problémem a začínají si vybírat daň v podobě klesající loajality zaměstnanců. Na otázku, jaké benefity by v této situaci nejvíce uvítali, uváděli zaměstnanci pružnou pracovní dobu (79 %), možnost práce z domova (72 %) a nezdaněné benefity pro dojíždění (54 %).

Výzkum se dotazoval více než tisícovky zaměstnanců v Chicagu, New Yorku a San Franciscu v říjnu 2007. Tato města byla vybrána vzhledem ke svým geograficky rozptýleným trhům a vysoké koncentraci dojíždějících.

-kk-
Article source WorldatWork - website of a global association of HR managers
Read more articles from WorldatWork