Chcete výkonnější obchodní tým? Zrušte výkonové odměny

Vytisknout

Když upravíte schéma odměňování zaměstnanců, v podstatě začínáte sociální experiment. Tyto experimenty jsou však velmi často prováděny nevědecky, a tudíž dosahují zavádějících výsledků.

Pojďme se proto podívat na jeden takový experiment pod dohledem vědců. Zjistíme, že individuální pobídkové odměny nemusejí být zaručeným prostředkem pro zvyšování výkonů. Způsob odměňování jednotlivců totiž ovlivňuje chování a produktivitu celého týmu.




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace