Chvalte alespoň trochu

Hodnocení pracovní činnosti by mělo být jasné a mělo by zaměstnanci poskytnout zpětnou vazbu. Mělo by obsahovat jak kritiku, tak i pozitivní ohodnocení zaměstnancovy práce. Kritika by měla být co nejvíce konstruktivní. Jejím účelem nemá být zdeptat zaměstnance. Proto její součástí musí být řešení problému, ke kterému se kritika vyjadřuje. Nikdy by se nemělo zapomínat na to, že kritika by měla zaměstnanci pomoci při vykonávání jeho úkolu.

Je chybou, že většina vedoucích pracovníků oslovuje své zaměstnance pouze v případě, kdy se jim nelíbí něco na pracovní výkonnosti zaměstnance. Úspěchy jsou vnímány jako samozřejmost. Zaměstnavatelé by měli pamatovat na to, že pochvala , která přijde ve správnou dobu a od správného člověka, může být velmi důležitá. Zaměstnanci je tím vyjádřeno, že má o něj firma zájem.
-kh-
Zdroj: profesia.sk - slovenský portál s nabídkou zaměstnání a radami pro řízení kariéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje profesia.sk
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace