Když motivace, tak dlouhodobá

Vytisknout

Motivace zaměstnanců by měla být dlouhodobou záležitostí. Manažerům se však spíše daří motivovat zaměstnance krátkodobě. Chtějí-li je proto motivovat lépe, měli by nejprve zauvažovat nad tím, proč a s jakými pocity jejich podřízení vlastně chodí denně do práce. Na takovou otázku existují dvě rozdílné odpovědi. První z nich je fakt, že zaměstnanec svoji práci sice nesnáší, ale chodí do ní, protože potřebuje peníze. Druhou je pak to, že se zaměstnanec necítí být v práci dobře hodnocen, práce ho…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace