Motivace pro nejlepší zaměstnance

Vytisknout

Vedoucí pracovníci nesou odpovědnost za zachování výkonnosti zaměstnanců, a proto by se měli věnovat nejen problémovým, ale i těm nejlepším. Vedení vynikajícího zaměstnance je přitom několikanásobně složitější než vedení zaměstnance podprůměrného. Dokáže sice pracovat samostatně, k tomu, aby byl stále tak úspěšný, ale potřebuje motivaci.

Vedoucí pracovník by měl své úspěšné podřízené sledovat, seznámit se s jejich pracovními zvyky a vnímáním času. Není však žádoucí pozorováním zaměstnance rušit. Neméně důležité je poskytování zpětné vazby, kterou vedoucí pracovníci v případě běžně výkonných podřízených často opomíjejí. Podřízení by měli mít možnost projevit svou iniciativu a mít k dispozici prostředí, v němž mohou rychle a jednoduše dosáhnout vytýčených cílů.
-kk-
Zdroj: HumanResources.com - kanadský portál pro zaměstnance i zaměstnavatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje HumanResources.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace