Nejlepší nápady mívají zaměstnanci - nasloucháte jim?

Vytisknout

Názory a nápady vašich zaměstnanců mohou být významným motorem pro rozvoj společnosti. Článek přináší několik konkrétních příkladů společností podnikajících v oblasti bankovnictví, výroby, potravinářství, elektroniky, letectví, pro něž přijetí návrhů jejich pracovníků znamenalo výrazné obchodní úspěchy. První zkušenost je již z roku 1890: Významná firma vyrábějící tehdy zdravotnickou gázu a sádru zaznamenala stížnosti pacientů na podráždění pokožky. Jeden ze zaměstnanců navrhl, aby byl mezi gázu…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace