McDonald's bojuje proti předsudkům

Vytisknout

Společnost McDonald's použila ve Velké Británii tvář svého 65letého zaměstnance a učitele juda v reklamní kampani, která má propagovat pracovní příležitosti lidem každého věku.

Kampaň byla spuštěna měsíc před platností zákona, který řeší diskriminaci vůči věku uchazečů. Cílem kampaně je povzbudit starší osoby, aby se hlásily do výběrových řízení a překonat domněnku, že tento obchodní řetězec zaměstnává pouze mladé lidi.

-av-
Zdroj: People Management - přední britský magazín o řízení lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje People Management
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace