Co udělají vaši zaměstnanci, když jim zavolá headhunter?

„Dobrý den. Máte na mě 5 minut?‟ Dobrý headhunter ví, komu a proč volá. Jeho příjemný a osobní tón hlasu dává jasně najevo, že nevolá nikdo z komerčního call centra s nabídkou nové kreditní karty. Ve svém představení zpravidla zmíní společnost, ze které volá až poté, co se ujistí, že potenciální kandidát nemá telefon na handsfree a šéfa vedle sebe v autě. Jeho účelem je nejprve vzbudit zájem. Následně si teprve ověřuje nebo doplňuje informace a snaží se o sjednání osobní schůzky. Jeho hovory nemají jeden ustálený postup, průběh hovoru se hodně liší i podle toho, jak hned z počátku reaguje oslovený člověk...

Lenka Macková, Sky Select

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.