10 největších omylů práce na dálku

Spolu s cenami pohonných hmot roste i tlak na zaměstnavatele, aby poskytovali možnost práce na dálku. Práce na dálku má však svá úskalí. Článek v této souvislosti shrnuje nejzákladnější chyby zaměstnanců i zaměstnavatelů.

Pět chyb zaměstnanců

- Neurčují si hranice pracovních a osobních odpovědností.

- Nehledají způsoby, jak si udržet fyzický kontakt s pracovištěm a kolegy.

- Myslí si, že mohou pracovat na dálku stejným způsobem jako v kanceláři.

- Podceňují potřebu pravidelné komunikace s nadřízenými ohledně toho, co funguje a nefunguje.

- Dostatečně se  nezabývají řešením možných problémů, než začnou pracovat na dálku.

Pět chyb zaměstnavatelů

- Myslí si, že se to ještě neděje.

- Myslí si, že je to těžší, než to je.

- Předpokládají, že pokud nevidí své zaměstnance, zaměstnanci nebudou pracovat.

- Neuvědomují si, že práce na dálku vyžaduje také stýkání tváří v tvář.

- Vidí práci z domova pouze jako zaměstnaneckou výhodu.

-kk-
Zdroj: BLR.com - americký portál věnovaný rozvoji lidských zdrojů, bezpečnosti práce a odměňování
Zobrazit přehled článků ze zdroje BLR.com