6 způsobů, jak ulehčit práci zaměstnancům call centra

Práce v zákaznickém servisu, stejně jako jakákoliv jiná práce s lidmi, je psychicky náročná. Pracovník se musí umět povznést na svoje momentální psychické rozpoložení, v klidu jednat i se zákazníky, kteří se chovají hrubě nebo jsou naštvaní, a u toho musí umět podávat skvělý výkon, protože zákaznický servis je jakousi výkladní skříní celé firmy. Proto je důležité pracovníkům práci co nejvíce ulehčit, aby se mohli na výše uvedené priority plně soustředit. Zde je 6 způsobů, jak můžete pracovníkům call centra jejich práci výrazně zpříjemnit a ulehčit.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.