Bez manažerů nelze interní komunikaci zvládnout

Podceňovat interní komunikaci se rozhodně nevyplácí. Správně vedená komunikace ve firmě dokáže zvýšit motivaci a angažovanost vašich zaměstnanců. Podívejme se, jak hodnotí nové trendy v interní komunikaci Šárka Samková, Marketing and Communication konzultantka a moderátorka akce se zkušenostmi na poli marketingu a komunikace v takových gigantech jako je ČEZ či GE Money Bank.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.