Interní komunikace na dálku je hlavní téma konference In-Comms Forum

S přesunem zaměstnanců na home office a nutností organizovat a řídit práci na dálku nabývá efektivní a dobře zvládnutá komunikace napříč firmou na důležitosti.

konference In-Comms Forum 2021

Poslední rok prověřil připravenost firem přizpůsobovat se nepříznivým situacím i schopnost komunikovat změny se zaměstnanci. 18. února se na konferenci In-Comms Forum můžete inspirovat od specialistů, kteří našli účinné cesty v interní komunikaci, a mohou tak efektivně informovat, řídit a motivovat své zaměstnance i na dálku. Uslyšíte, co se během covidového roku naučily firmy jako Direct pojišťovna, Heureka Group, HYUNDAI, MICROSOFT, Škoda Auto nebo Four Seasons Hotel Praha.

Na jaká témata se konference zaměří?

  • Jak komunikovat nepříjemná témata a udržet informovanost a motivaci zaměstnanců v krizi.

  • Jaké nástroje a pravidla interní komunikace v době home office používají úspěšní interní specialisté.

  • Jak inspirovat zaměstnance a vytvářet efektivní týmy, které táhnou za jeden provaz.

  • Jak přispívat k zaměstnanecké spokojenosti a jak ji měřit.

  • Jak posilovat firemní kulturu a hodnoty firmy na dálku.

  • Proč pořádat virtuální teambuilding.

  • Jaké jsou přínosy a limity digitalizace interní komunikace.

  • Co od interní komunikace očekávají sami zaměstnanci a jakých hodnot si v zaměstnání nyní cení generace X,Y a Z.

  • Jaké jsou trendy v interní komunikaci v našich a mezinárodních firmách.

Specialisté na interní komunikaci přináší praktické zkušenosti.

konference In-Comms Forum 2021 - řečníci

Four Seasons Hotel Prague musel kvůli koronavirové pandemii řešit omezení svého provozu, což významně ovlivnilo styl práce všech zaměstnanců. Veronika Tamchynová prozradí, jak si s tím poradili ve své interní komunikaci.

Komunikace mezi zaměstnanci na dálku má svá specifika, při které je efektivní nejen využít vhodné nástroje, ale nastavit si i určitá pravidla. Jiří Vích popíše, jak v Heureka Group staví své týmy, aby uměly rychle reagovat na změnu.

Principem komunitních portálů je sjednocení informací, jednoduchost komunikace, úbytek administrativy i zvyšování loajality zaměstnanců. Přínosy, ale i limity digitalizace interní komunikace ve firmách HYUNDAI a Oncomed představí Petr Mikšovič z agentury SOVA NET.

O své zkušenosti při hledání cest k posilování firemní kulturya hodnot firmy v době covidové bude vyprávět Nela Maťašeje z Direct pojišťovny.

Jak vnímají jednotlivé generace X, Y, Z současné pracovní prostředí ovlivněné covid dobou? Co je pro ně v zaměstnání nyní důležité? Co se vlastně změnilo? O výsledky exkluzivního průzkumu se podělí Ján Marjenka z výzkumné agentury Ipsos.

Jak motivovat své zaměstnance, a které postupy vedou k tomu, aby byli spokojenější a výkonnější? To vše v konkrétních případových studiích prozradí Petr Hovorka z BrandBakers a Lukáš Tóth z Behavio Labs.

Technologická firma Microsoft přesunula svůj teambuilding do virtuálního prostředí s avatary manažerů. Více o projektu prozradí Klára Žižková z Microsoftu a Kateřina Boušková z agentury Konektor Social.

A to není vše, Tomáš Novotný ukáže na příkladech společností Škoda Auto a Traton ze skupiny Volkswagen, jaké formy interní komunikace u zaměstnanců zabodovaly a co naopak na žebříčku popularity pokleslo. Konzultantka interní a externí komunikace Zuzana Hübnerová bude mluvit o diverzitě, inkluzi a budování přívětivého prostředí pro zaměstnance.

Přijďte se i vy inspirovat na konferenci In-Comms Forum, jak vyčistit auru vaší společnosti. Na akci se můžete registrovat na stránkách TUESDAY.cz Sejdeme se online 18. února v 9 hodin.