Jak udržet ve firmě schopné obchodní zástupce.

Vytisknout

Stálou starostí managementu bývá vysoká fluktuace obchodních zástupců. Porozumět tomu, proč tito lidé odcházejí, je důležité. Není to záležitost peněz studie potvrzují, že tento důvod bává až tím posledním. Existuje celá řada faktorů, které obchodním zástupcům ztíží jejich práci natolik, že se rozhodnou odejít. Na počátku stojí realistické cíle, které musí manažer obchodního oddělení společně se členy týmu stanovit. Vytyčení cíle, kontrola jeho plnění a sledování úspěšnosti jsou klíčovými…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace