Manažer jako posel špatných zpráv

Vytisknout

Hlavním úkolem lídra je vést jasnou komunikaci, jejíž nejtěžší součástí je přednášení špatných zpráv. Dr. Robert Buckman, specialista na rakovinu, učí nejen další lékaře, ale i vedoucí pracovníky firem jako IBM, jak takové zprávy vhodně sdělovat.- Nejprve naslouchejte. Není dobré jít hned na věc. Položte několik obecných otázek a nechte člověka, kterému potřebujete sdělit něco negativního, hovořit. Důvěra, kterou vybudujete tím, že necháte lidi říci, jak se cítí, je velmi znát. Pak se dostanete…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace