Nadnárodní korporace: Morálku měříme dvakrát měsíčně

Dnes již máme mnohokrát vědecky potvrzeno, že existuje jasná spojitost mezi motivovanými pracovníky a spokojenými zákazníky. Platí to jak v průmyslu, tak v odvětví služeb. Postupně se proto vžila praxe pravidelného měření morálky zaměstnanců, které většinou probíhá jednou nebo maximálně dvakrát ročně. Existují však i společnosti, v nichž se spokojenost měří dvakrát měsíčně. Pojďme se na jeden takový případ podívat.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.