Neustálé srovnávání s jinou osobou řešte v klidu a bez emocí

Vždy je těžké, když nastupujete na novou pozici po někom, kdo byl výborný a oblíbený. Může se pak stát, že i po půl roce váš šéf na předchozí osobu neustále odkazuje. A vy máte pocit, že se s jejím odchodem ještě nesmířili a že s ním tak úplně nesouhlasili. Je zcela logické, že se pak cítíte zklamaní, protože žijete neustále ve srovnání s danou osobou. Nemáte pak téměř žádnou příležitost ukázat své schopnosti.

Je jasné, že nikdo nemá rád srovnání s jinými osobami a to nejen v práci. Skutečnost, že váš nový manažer tento fakt neví, vrhá špatné světlo především na něj samého. Tato situace může signalizovat, že váš manažer má značné mezery v komunikačních dovednostech. V každém případě by se měl váš nadřízený dovědět o tom, jak se cítíte.

 

Abyste ukázali sílu své osobnosti, řešte celou situaci s humorem a úsměvem. Reagujte ihned na manažera, pokud má opět tendence srovnávat. Manažera například určitě dostanete tímto: „Vidím, že jste měl s Janou (například) dobrý vztah, doufám, že my dva spolu budete mít také takový.“ Klíčové prvky v této konverzaci jsou klid a žádné emoce.

 

-pk-

Zdroj: Joan Lloyd & Associates - stránky americké koučky Joan Lloydové
Zobrazit přehled článků ze zdroje Joan Lloyd & Associates