Řešte připomínky zaměstnanců, než si je přečtete na internetu

Vytisknout

I ty nejrespektovanější firmy světa se dnes potýkají s tím, jak je na internetu pranýřují jejich vlastní zaměstnanci. Jak tomu předejít? - Organizujte focus groups, diskuse s vyššími manažery nebo obědy s ředitelem. Jsou to osvědčené metody, jak zjistit, co si zaměstnanci myslí a zároveň vytvářet prostředí, v němž mohou otevřeně vyjadřovat své názory. - Jděte mezi zaměstnance. Ne v každé firmě to musí fungovat, schopnost spojit se se zaměstnanci přímo však patří mezi silné manažerské nástroje k…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace