Řízení vztahů se zaměstnanci chce klid a znalosti

INNERGY, s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti INNERGY, s.r.o.

Vytisknout

Při řízení vztahů se zaměstnanci se manažeři často dopouštějí chyb. Článek upozorňuje na to, jakým chybám se vyhnout.

- Jednání na základě emocí. Zaměstnavatelé by měli počkat, až se uklidní, a teprve pak řešit konflikty se svými zaměstnanci. Měli by také prostudovat veškerou písemnou dokumentaci a důkazy, které mají k dispozici.

- Špatná komunikace. Od okamžiku přijetí zaměstnance je stěžejní, aby věděl, co se od něho očekává a znal všechna firemní pravidla a politiky. Je třeba také poskytovat zpětnou vazbu. Profesionální komunikace pomáhá budovat důvěru a pochopení firemní kultury, cílů a etiky.

- Nadržování. Vyvarujte se toho, zacházet s určitým zaměstnancem nebo skupinou zaměstnanců jinak než s ostatními.

- Neznalost pracovního práva. Existuje řada právních předpisů a je velmi důležité, aby zaměstnavatelé znali jejich aktuální znění.

-kk-

Zdroj: HR Tools - americký portál pro manažery lidských zdrojů
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Tools

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace