Světové firmy používají dva způsoby řešení inovací

Vytisknout

Karel Červený, MSc., MBA

Moudré firmy, kterým záleží na budoucnosti, inovují. Pořád. Při tom používají dva osvědčené způsoby jak získat skokové, tedy konceptuální inovace. První způsob využívá služeb expertů, druhý vlastních zaměstnanců. EXPERTNÍ ZPŮSOB Představte si firmu, nazvěme ji INOVACE, která vyvíjí nový produkt a nemůže se hnout z místa. Má nějaký technický problém, jež zatím nelze překonat. Obvykle jde o spojování zdánlivě nespojitelného či o velký rozpor, kdy jednotlivé požadavky na produkt jdou proti sobě.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace