10 pravidel, která z vás udělají lepšího personalistu

10 pravidel, která z vás udělají lepšího personalistu

Pokud chcete být tím nejlepším personalistou, jaým jen můžete být, osvojte si následujících deset pravidel. Využívejte jich při svém každodenním úsilí a jste na cestě stát se „mazlíčkem“ firmy.

1.Ujistěte se, že opravdu rozumíte prioritám výběru na dané pozice do společnosti, kterou reprezentujete.
2.Předložte méně uchazečů, ale buďte si jisti, že tito jsou skvělí a nejlépe odpovídající profilu pozice. Méně je někdy více.
3.Pracujte na vytvoření kreativního a snadno pochopitelného odkazového seznamu zaměstnanců.
4.Podporujte a prosazujte názor, že náboroví manažeři vždy najdou tu nejlepší osobu pro danou pozici.
5.Budujte vztahy a přibližte se lidem, pro které provádíte nábor.
6.Vytvořte si měřítka na zjištění úspěšnosti nebo neúspěšnosti různých výběrových metod.
7.Buďte agresivní v rozpoznávání, přitahování a nabírání nejlepších uchazečů pro vaši organizaci.
8.Snažte se stále zjišťovat i ty kandidáty, kteří nejsou v oblasti vašeho radaru.
9.Posilujte svůj vliv napříč vaší společností.
10.Řiďte aspekt péče o uchazeče při pohovorech.

Samozřejmě jsou i další věci, které můžete zlepšovat. Ale když začnete s těmito deseti, budete na cestě k ocenění dobře odvedené práce, k rozpoznání nesnází a obrácení je v dobré.
Zdroj: ERE.net - přední světová online komunita pro odborníky z oblasti náboru
Zobrazit přehled článků ze zdroje ERE.net