5 tipů, jak vést interní školení v oblasti prodeje

Řada firem spoléhá při vzdělávání svých zaměstnanců na externí agentury a drahá, odborná školení. Ty se často konají nárazově, a i když mohou přinést určitý úspěch, nikdy nenahradí drobná, pravidelná interní školení v rámci firmy. Využijte potenciálu vašich vlastních zaměstnanců a organizujte pravidelná, krátká a „úderná“ interní obchodní školení, v rámci kterého zkušenější kolegové předávají znalosti těm služebně mladším. Povíme vám, jak na to.

Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.