Dáte si koblížek? aneb Výběr metody školení

Vytisknout

Americká společnost Krispy Kreme se rozhodla vyvinout systém smíšeného školení, který by v sobě kombinoval jak školení ve třídě, tak i praktické školení při zaměstnání. Důvodem byla především rychlá expanze společnosti a potřeba lepšího a pružnějšího způsobu školení jednotlivých manažerů. Se stejným problémem se potýkají i další společnosti celá situace je navíc komplikována tím, že kurzů a možností výuky existuje celá řada a skoro není možné se v nich vyznat, natož si z nich vybrat.Odborníci…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace