Dobře učit

Vytisknout

Dříve byly společnosti ochotné více investovat do výukového procesu. Dnes se spíše hledají co možná nejefektivnější strategie výuky. Jednou z těch úspěšných je strategie životního cyklu, která sestává ze tří částí. V první jsou zjišťovány informace o nových produktech. Poté přejde produkt do fáze testování, kdy se k němu přidá výukové demo, jež pomůže výrobek pochopit. Když se potom produkt dostane na trh, ještě jednou se předělá výukový systém, tentokrát pro potřebu zákazníka.V další strategii…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace