Vzdělávací firemní kultura

Vytisknout

Bez ohledu na kvalitu školitelů, vzdělávací plány, zařízení nebo pobídky nemohou firmy očekávat pozitivní výsledky vzdělávání zaměstnanců, pokud jim chybí závazek managementu k vytvoření organizované vzdělávací kultury. Takový závazek musí být ujištěním, že příslušné prostředky, čas, kvalitní školitelé a uspokojivé prostředí budou integrálními prvky strategických plánů na rozvoj firem.Velkou pozornost je v první řadě třeba věnovat výběru školitelů. Firmy musí důkladně zvážit, zda využijí…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace