Případová studie Twitter: Včasná reakce a transparentnost pomáhá zaměstnance držet v bezpečí a informované

Twitter byl jednou z prvních společností, které po dramatickém vývoji v otázce šíření koronaviru dlouho neváhaly a přijaly model „práce z domu“ prakticky obratem. Firma reagovala rychle a její příklad může být pro mnoho jiných společností inspirací, jak komunikovat a řešit krizovou situaci takového rozměru, s jakým se nyní setkáváme v globálním měřítku.

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.