Pozvánka na webinář Terapie CX: tajemství zákaznické zkušenosti

Další z řady přínosných workshopů společnosti Image Lab nabídne téma zákaznické zkušenosti - „Terapii“ Customer Experience. HR Zoom Snack představí ty nejnovější a velmi efektivní postupy, které ve výsledku přinášejí výrazné navýšení obchodního úspěchu. Akce se uskuteční v pátek 30. dubna a je zdarma. 

Image Lab.

Zúčastněte se webináře CX Therapy a pronikněte do tajemství zákaznické zkušenosti, jak ji vybudovat a na co si dát pozor. O úspěchu vaší firmy u vašich zákazníků rozhodují vaši lidé. Právě zaměstnanci musí být těmi prvními, kteří cítí, že to, co dělají, má smysl.

Image Lab se s vámi podělí o zkušenosti z rozvoje v různých typech businessu. A jaká témata workshop nabízí?

  • Jak efektivně ovlivnit kvalitu CX a dosahovat skvělých výsledků,
  • Neuropsychologie v CX praxi – jak motivovat klienta v kontaktu k vytvoření vztahu,
  • Investice s návratností ve vteřinách.

Termín konání

pátek 30. dubna 10:00-11:30

REGISTRACE

Přístupové údaje budou zaslány po dokončení registrace.

Webinář je určen pro HR ředitele, manažery a specialisty na vzdělávání, HR business partnery.

Není určeno poradenským a vzdělávacím firmám a lektorům.

Tématem vás provede: MUDr. Martin Kalenda, MBA – původní profesí lékař a také zakladatel, jednatel a strategický konzultant společnosti Image Lab. Společnosti, která se tématu Customer Experince věnuje v řadě projektů více, než 20 let. Mezi její klienty patří např. ČEZ, Porsche ČR, ŠKODA Auto, ČSOB, STOCK, ESET, Ensana hotels a celá řada dalších společností.