Články z oblasti vzdělávání a poradenství

5. ročník konference ZÁKAZNÍK 2030 - konference, která ukáže, jek se měnit spolu se zákazníky

Svět se loni v polovině března změnil a my s ním. Neplatí zavedené postupy, digitalizace hýbe…

Lockdown pomohl malým e-shopům, lidé se na nich přestali bát nakupovat, zaznívá z firmy Twisto

Fintech startup Twisto zjistil, jak se během pandemie změnily nákupy zboží a služeb v českých…

Open space kanceláře bojují s hlučností. Pomůže vhodný nábytek, zeleň i efektivní akustické systémy

Jedním z nejčastějších problémů na pracovištích je vysoká míra hlučnosti. Hovor kolegů, hučení…

8 tipů, jak vytvořit autentickou značku zaměstnavatele v online prostředí

Když společnost inzeruje své otevřené pozice online, prodává vám jedno z nejdůležitějších…

Smart Casual. Dress code, který neexistuje?

Je dost dobře možné, že pokud jste člověkem, kterého mají lidé okolo vás rádi, dostáváte pozvání na…

Případová studie Twitter: Včasná reakce a transparentnost pomáhá zaměstnance držet v bezpečí a informované

Twitter byl jednou z prvních společností, které po dramatickém vývoji v otázce šíření koronaviru…

Berme důvěru vážně: Zdráhají se vaši zaměstnanci říkat, co si myslí? (2/2)

V předchozím článku jsme viděli, že důvěra není něco extra, něco navíc. Důvěra je nutnost – alespoň…

Berme důvěru vážně: Zdráhají se vaši zaměstnanci říkat, co si myslí? (1/2)

V bezpečném prostředí, kde si lidé mohou důvěřovat, se zaměstnanci daleko častěji budou otevřeně…

Pracovní vztahy jsou podmínkou pro dobrý výkon

Z konference od společnosti DMC přinášíme další videorozhovor, tentokrát s Pavlem Kuntem, vedoucím…

Výpis 1018 z celkem 424