Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Tři vlastnosti, které musí mít každý úspěšný manažer

Nová doba přináší nové výzvy i nová očekávání od týmových vedoucích. Přesto zůstávají některé…

Stali jste se manažerem nefunkčního obchodního týmu? Tři tipy, jak jej „opravit“

Ne vždy se vše podaří, a to platí i pro sestavování obchodních týmů. Někdy se může stát, že obchodní…

Emoční inteligence: Jak vám může pomoci stát se lepším manažerem

Emoční inteligence je schopnost vyznat se ve svých vlastních emocích, rozpoznávat emoce u druhých a…

6 tipů, jak si vybudovat vyšší sebevědomí

Sebevědomí hraje v úspěchu v manažerské funkci zásadní roli. Bez zdravého, ale dostatečného…

Sebeláska v práci: Proč i vy byste měli být vstřícní vůči sami sobě

Co to je sebeláska? Jedná se o projevy přívětivosti, vstřícnosti a pochopení vůči sobě samému.…

Pět důvodů, proč jsou perfekcionisté neefektivní. A jak perfekcionismus překonat

Když je někdo perfekcionista, nebývá příliš efektivním pracovníkem. To platí jak u manažerů, tak i…

Práce není život: Proč je důležité nebrat práci až příliš osobně

Naše práce nám poskytuje víc než jenom peníze. Poskytuje nám určitý pocit naplnění, zábavu i možnost…

Jak zvládnout nával stresu nebo úzkosti ve čtyřech krocích

Akutní stres, nával úzkosti nebo strach. Jedná se o intenzivní reakci těla na nějaký negativní…

Jak v krátké době navýšit produktivitu vašeho týmu

Přemýšlíte, jak navýšit produktivitu vašeho týmu? Máme pro vás několik tipů, jak tak učinit rychle,…

Výpis 19 z celkem 1443