Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Jiný pohled na rovnováhu mezi osobním a pracovním životem

Koncept rovnováhy mezi osobním a pracovním životem tu s námi je už nějakou dobu. Ve světě se o něm…

Proč stále odkládáte své úkoly?

Víte, co všechno máte udělat, ale stále se vám to nějak nedaří. Na konci dne se cítíte vyčerpaně, i…

Proč se manažeři dále nerozvíjejí?

To, že vás jmenovali manažerem ani to, že pracujete na projektu, který je zcela klíčový pro vaši…

Naučte se spravovat svou síť kontaktů

Stává se vám někdy, že máte problém s udržováním svých pracovních a osobních vztahů? Pomoci vám může…

Plánujte si méně, abyste dosáhli více

Jistě, stanovovat si cíle je v pořádku, většinou je však lepší držet se při zemi a stanovit si…

Jak nebýt neustále zaneprázdněný?

Pracovní týden o 70 hodinách přijde občas vhod, například tehdy, když vám úsilí vynaložené přesčas…

8 věcí, které byste měli přestat dělat - hned

Děláte si seznamy věcí, které chcete stihnout dnes, za týden, za měsíc? A co věci, o nichž víte, že…

4 mýty time managementu

Znáte někoho, kdo by nechtěl efektivněji řídit svůj čas? Takových lidí mnoho není. Ještě horší pak…

10x1 minuta k vyšší produktivitě

Nedávno jsme si představili Kanaďana Chrise Baileyho, který věnoval rok svého života snaze stát se…

Výpis 136144 z celkem 268