Pokud chcete zákazníkům poskytovat skutečně perfektní zkušenost, musíte se přizpůsobit digitálním…
Důraz na zákazníka je jednou z věcí, kterou šéfové digitálu mohou vzít za svou. Mohou rozesílat e-…
Čtvrtletní zisky už nyní nejsou přesným odrazem toho, jak si firma vede. Jsou zde totiž možná…
Jan Mühlfeit věří, že jedinci, organizace i státy mají obrovský lidský potenciál, který však málokdy…
Marshall Goldsmith je světově uznávaný kouč vrcholových manažerů, spíkr a autor populárních knih o…
Statické obchodní modely jsou už zastaralé a my je musíme nahradit novými, dynamickými, které lépe…
Web management.about.com se zamyslel nad nejzásadnějšími otázkami v každém byznysu. Tohle je…
Rok 2015 je nepochybně dalším významným milníkem pro organizace, které mají své systémy managementu…
Pokud jste už delší čas nezkusili něco nového, může to být známkou toho, že se pro roli manažera tak…