Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Covidová kúra pro byznys aneb V čem se můžeme manažersky poučit?

Šok. Firmy, kterým se 12. března 2020 vyhlášením výjimečného stavu změnil jejich podnikatelský…

Umělá inteligence a retence zákazníků: Čím začít?

Statistiky uvádí, že získat nového zákazníka může být pětkrát až pětadvacetkrát dražší než snaha…

Jak uzavřít obchod s klientem na dálku i v nejisté době

V oblasti prodeje a vyjednávání vyvolala nejistota a strach šířící se kvůli koronaviru neočekávané…

Nedělejte to jen pro peníze či volnost aneb 5 špatných důvodů pro podnikání

Lze-li usuzovat podle letošního rekordního přírůstku podnikatelů, o vlastním podnikání přemýšlí…

Rozjímání o účelu obchodu

Když přemýšlím nad svými schůzkami a nad výsledky, které přinášely, resp. někdy nepřinášely, dospěl…

Sobectví v obchodě – neúspěch jistý

Pamatuji si, jak jsem se v dubnu před každou schůzkou na chvilku zastavil a připomněl si, že chci s …

Opakování, matka moudrosti

Včera jsem udělal další obchod, tak o něm napíši pár řádků. Naučil jsem se staronové věci, které…

Nepři se s druhými o nepodstatné věci. Dej klientovi prostor mít pravdu

Udělal jsem prezentaci našeho semináře pro manažery a s úplným klidem a jistotou jsem položil…

Nechej druhému jeho pravdu

Vzhledem k přátelské atmosféře na schůzce, kterou jsem popisoval v minulém článku, jsem se na…

Výpis 1927 z celkem 66