Běž si prostě jen popovídat Mám za sebou krásnou zkušenost. Včera jsem byl na schůzce ve firmě M.…
Rád bych dnes shrnul, co se mi osvědčilo na obchodních schůzkách: 1. Jsem v klidu, uvnitř klidný.…
Po předešlé schůzce jsem utíkal na další schůzku. Doběhl jsem tak tak. (Líbí se mi, utíkat z jedné…
Jak lépe komunikovat se zákazníky během obchodních schůzek a zvládnout jejich případné váhání a…
Prosím, nikdy nehraj s klientem hru, která by se dala nazvat: Kdo má pravdu. Nedokazuj zákazníkovi,…
Chvíle, kdy zákazník přemýšlí, jako by byla posvátná. Jeho nejniternější myšlenky se formují do nové…
... teprve pak mluv o ceně této hodnoty a přínosu Další schůzku jsem měl s klientem, jenž byl…
Minule jsem odmítl nevhodného zákazníka. Že jsem se zachoval správně, se potvrdilo hned na další…
Dneska ráno jsem se naučil další věc. Je dobré chovat se ke klientům naprosto jednoznačně. Setkal…