Články z oblasti vzdělávání a poradenství

Klid, základní výchozí pozice práce obchodníka

Zpět ke schůzce. Před schůzkou jsem si předsevzal, že chci nejen vybudovat vzájemné porozumění, ale…

Chceš uzavřít obchod? Vybuduj s druhou stranou vzájemné porozumění

Ahoj, obchodníku! Jsem moc rád, že ti můžu popsat další úspěšnou akci. Dneska jsem uzavřel smlouvu…

Po uzavření obchodu se s klientem dál bav o životě

Chceš přítele, ne "zákazníka na jedno použití" Na závěr minulé schůzky jsem se zákazníka zeptal,…

Nejlepší způsob, jak navázat rozhovor - Vyslovit, co jsem vypozoroval

Dnes jsem přišel do obchodu pana P., který se rozhodně nechoval vstřícně. Přesto jsem ho poprosil…

Nikdy neházej flintu do žita

Jel jsem na další schůzku. Jelikož jsme se s panem P. domluvili na tom, abych ještě schůzku předem…

Základní přesvědčovací nástroje

Vnitřní jistota obchodníka, fyziologie těla, tonalita hlasu teprve pak následují co do…

Jak uvnitř, tak vně - mé zaváhání, zákazníkovo zaváhání

Začal jsem vytahovat přihlášku. Neměl jsem ale dobrý pocit, v rozhovoru jsme se totiž jen chvíli…

Další klíč k úspěchu - neustálý trénink, neustálé, kontinuální zlepšování se coby obchodník i coby člověk

Zdravím vás všechny, obchodníci! Jsem moc rád, že vám můžu poslat další úspěšnou akci. Co se vlastně…

Buď obchodník profesionál - s lidskou tváří a vnímavým srdcem

Po zkušenosti z několika minulých schůzek, kdy jsem doplatil na to, že jsem mluvil pouze s jedním…

Výpis 4654 z celkem 66