Prosazování firemních hodnot je nikdy nekončící proces

Rozhovor s Olegem Spružinou, generálním ředitelem společnosti TÜV SÜD Czech

Mnoho českých firem v současné době řeší, jakým způsobem přinést čerstvou energii do chodu podniku a jak více zapojit, inspirovat a motivovat své zaměstnance. Připomenutí záměru firmy a jejích základních hodnot je jedna z možných cest, kterou se ubrala společnost TÜV SÜD Czech, světový lídr v testování a certifikaci výrobků. Hodnoty nejsou jen potřebné, hodnoty nás osvobozují, protože nám dávají jistotu a dovolí firmě vybrat si dlouhodobé partnery a soustředit se jen na to podstatné, říká generální ředitel TÜV SÜD Czech Oleg Spružina. Zároveň přiznává, že i když hodnoty jsou samozřejmostí, jejich komunikace a prosazování je dlouhodobý proces, který v podstatě nikdy nekončí.

Oleg Spružina

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.