Šetřit na reklamě nedává smysl

Rozhovor s Vítem Balouškem, zakladatelem společnosti Good Ideas

Vít Baloušek je nezávislý copywriter, creative director a marketingový konzultant. Začínal jako novinář v Lidové demokracii a dramaturg v televizi Prima. Následovaly reklamní agentury Grey, DDB, Proximity a nebo MediaAction, v jejichž rámci navrhoval reklamní kampaně pro významné značky, jako je například Volkswagen, Oskar, Eurotel, Lucky Strike…. Působil také jako lektor kurzů a workshopů odborné školy reklamy Orange factory. Pod hlavičkou vlastní vzdělávací společnosti Good Ideas pořádá workshopy a kurzy, které učí kreativně myslet a tvořit v oblasti marketingu a reklamy – hlavním smyslem je zvýšit efektivitu práce, řízení a komunikace.

„Vzdělání je moje praxe, tedy škola života – praxe v reklamních agenturách, reklamě a marketingu. Zajímám se o to, co je důležité – i když to je asi i trochu subjektivní, co říkáte? Koníčkem je koncentrace a intuice – a její trénink, rozvíjení a kultivace,“ říká o sobě Vít Baloušek.

Vít Baloušek

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.