Šetřit na reklamě nedává smysl

Rozhovor s Vítem Balouškem, zakladatelem společnosti Good Ideas

Vít Baloušek je nezávislý copywriter, creative director a marketingový konzultant. Začínal jako novinář v Lidové demokracii a dramaturg v televizi Prima. Následovaly reklamní agentury Grey, DDB, Proximity a nebo MediaAction, v jejichž rámci navrhoval reklamní kampaně pro významné značky, jako je například Volkswagen, Oskar, Eurotel, Lucky Strike…. Působil také jako lektor kurzů a workshopů odborné školy reklamy Orange factory. Pod hlavičkou vlastní vzdělávací společnosti Good Ideas pořádá workshopy a kurzy, které učí kreativně myslet a tvořit v oblasti marketingu a reklamy – hlavním smyslem je zvýšit efektivitu práce, řízení a komunikace.

„Vzdělání je moje praxe, tedy škola života – praxe v reklamních agenturách, reklamě a marketingu. Zajímám se o to, co je důležité – i když to je asi i trochu subjektivní, co říkáte? Koníčkem je koncentrace a intuice – a její trénink, rozvíjení a kultivace,“ říká o sobě Vít Baloušek.

Vít Baloušek

Do you want to read the whole article?
Get a subscription for free or from CZK 58 per month

For companies, the subscription costs from CZK 1,490 per year plus VAT. For private persons and self-employed persons for CZK 690 per year, including VAT.

Attention: Special Offer, by the end of the year use the offer for 30 days for CZK 149. However, you can also get the subscription for free.

Don't know how to proceed? See the complete subscription terms or contact us.