Specifika vzdělávání zaměstnanců ve výrobních firmách

Rozhovor s Pavlem Sodomkou, spoluzakladatelem a poradcem Agentury Ámos

Pavel Sodomka působil po absolvování strojní fakulty ČVUT léta na různých odborných i vedoucích pozicích zejména v několika průmyslových a obchodních firmách. Později se rozhodl spoluzaložit vzdělávací agenturu Ámos, která se již 25 let soustředí zejména na tvorbu vzdělávacích programů pro podniky z výrobní sféry. Jaké oblasti vzdělávání jsou pro výrobní organizace důležité, proč je dobré kombinovat soft a hard skills, nebo jaké jsou tři aktuálně klíčové dovednosti manažerů? To se dozvíte v našem rozhovoru.

Pavel Sodomka, Agentura Ámos

Chcete si přečíst celý článek?
Zajistěte si předplatné zdarma nebo od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč. Předplatné můžete ale také získat zdarma.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.