Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "M" bylo nalezeno 19566 článků.

icon Kdo je klíčový talent ve vaší firmě?

26.6.2007 

Když se hovoří o řízení talentu, často se odkazuje na osoby s velkým potenciálem a rychlých kariérním postupem high potantials, slangově Hipos. Jednou z často přehlížených skupin je ale klíčový…

icon WebTop100: Srovnejte web s konkurencí

25.6.2007 

Zjistit, jak si stojí internetové stránky vaší společnosti v porovnání s konkurencí v oboru, můžete díky projektu WebTop100, který pořádá konzultační centrum Dobrý web.V hlavním žebříčku ocení…

icon Nepodceňujte oční kontakt

25.6.2007 

Při dokonalém ovládnutí nonverbální komunikace nestačí mít pod kontrolou jen držení rukou a správný posez, ale je třeba ovládat i oči. Ty by měly udržovat kontakt s partnery a ne šmejdit po místnosti.…

icon Jak správně přijmout omluvu

25.6.2007 

Umíte správně přijmout omluvu od svého podřízeného? Pro zaměstnance, kteří udělali chybu, je velmi těžké říci lituji, zmýlil jsem se. Někdo to dokonce vůbec nedokáže. Pokud ale vy jako manažer budete…

Článek v rámci předplatného icon Někteří manažeři neumějí jednat s línými zaměstnanci

25.6.2007 

Více než polovina lidí, kteří pracují vprodejních týmech, si myslí, že některý zjejich kolegů je lenoch, kterého ovšem manažer toleruje. Přitom když je manažer takto tolerantní ktakovým pracovníkům,…

icon Lekce jednání s nespokojeným zákazníkem

25.6.2007 

Ať už prodáváte jakýkoli produkt, občas se i přes největší úsilí setkáte s nespokojenými klienty. Neměli byste to však přijímat jen jako nutnou součást byznysu. Naopak se snažte zlepšit jednání se…

Článek v rámci předplatného Kdo chce řídit stres, musí znát příčiny

25.6.2007 

S rostoucími požadavky na vedoucí pracovníky stoupá i hladina jejich stresu. Aby vůdcové dokázali řídit negativní dopady stresu, musejí napřed odhalit jejich individuální zdroje. Článek popisuje…

Článek v rámci předplatného Jak na videoživotopis

25.6.2007 

Ve světě jsou stále běžnější součástí výběru zaměstnanců krátké videoživotopisy, které natáčejí uchazeči o zaměstnání, aby popsali své dovednosti. Samy o sobě práci nezajistí, mohou však být silným…

Článek v rámci předplatného Když nováček bere víc než vy

25.6.2007 

V dnešní době se stává, že se zaměstnavatelé snaží přilákat talenty i za cenunabídky nadstandardního platového ohodnocení. Jak na takovou situaci budou reagovat stávající zaměstnanci, záleží jen na…

Jak na kolegy hlupáky a otravy

25.6.2007 

Hloupost na sebe bere mnoho forem a je dobré znát strategie, jak vycházet s lidmi, kteří vás nějakým způsobem iritují. Chcete zvládat šest běžných typů?- Hlasitý typ. První krok je vzít si takového…

Článek v rámci předplatného Odmítnutí uchazeče nemusí končit telefonátem

24.6.2007 

Po skončení výběrového řízení následuje fáze, kdy se uchazečům sdělí, jak dopadli. Na ty odmítnuté většinou čeká jen…

Jak se správně omlouvat za chyby

24.6.2007 

Lidé nejsou neomylní a dělají chyby. Doma i na pracovišti. Někdy se ale může stát, že mají větší problém stím, jak se za chybu omluvit, než jak ji napravit.Pokud se má zaměstnanec, ale i manažer nebo…

icon 10 největších chyb rozborů pozitivních zkušeností z praxe zákazníků

23.6.2007 

Případy pozitivních zákaznických zkušeností (studií) jsou dobrým způsobem, jak komunikovat hodnotu firmy, produktu nebo služby. Zde je 10 příčin, které kazí jejich efektivnost:- Nedostatek…

Článek v rámci předplatného icon Zavolá zpátky?

22.6.2007 

Když obchodník telefonuje potenciálnímu zákazníkovi, často ustrne na tom, že marně očekává, že mu zákazník zatelefonuje zpět. Článek proto přináší několik rad, jak motivovat potenciální zákazníka, aby…

icon Rozvíjejte zaměstnance i bez kurzů

21.6.2007 

Nejeden manažer se se svým týmem dostane do situace, kdy kolektivní práce a jednotlivé přístupy kpracovní činnosti potřebují oživit nebo hledají nějaký nový vítr. Nejlepším řešením je trénink nových…

Výpis 1498615000 z celkem 19566