Výsledky vyhledávání

Pro hledaný výraz "Informa" bylo nalezeno 7606 článků.

Článek v rámci předplatného icon Základní pravidla telefonního prodeje

29.7.2019 

Jste noví v prodeji? Nikdy jste neobchodovali nebo máte s prodejem jenom malé zkušenosti? Do určité míry je telefonování součástí jakéhokoliv prodeje a obchodování, a i když nejste třeba přímo…

Jak se vyrovnat s pracovním stresem

26.7.2019 

Stejně jako necháváme šanony s papíry v kanceláři, bylo by skvělé tam takto snadno odložit i stres. Většinou si ho ale bereme domů, což má dopad na naše chování. Navíc nikdo nechce být tím, kdo si…

Článek v rámci předplatného icon 5 základních formátů příspěvků na blogu

19.7.2019 

Rozjíždíte vlastní blog nebo blog vaší společnosti a nevíte si úplně rady, jak psát? Pokud již máte rozmyšleno, komu je blog určený, jaké jsou vaše cíle, co za informace na blogu chcete sdílet a jak…

Článek v rámci předplatného Kandidát lhal v životopisu. Co teď?

18.7.2019 

Až 85 % zkušených náborových pracovníků se setkalo s tím, že kandidát lhal ve svém CV. Touha po vysněné práci jednoduše dožene některé kandidáty až k tomu, že si vymýšlejí o svých zkušenostech,…

Článek v rámci předplatného Mzdový a motivační systém by měl vycházet z dlouhodobých cílů a strategie firmy

15.7.2019  Rozhovor s Hanou Kohoutovou, ředitelkou sekce Podnikové poradenství společnosti TREXIMA

Společnost TREXIMA zrealizovala začátkem letošního roku 13. ročník šetření HR Monitor, které porovnává stav mzdových a motivačních systémů mezi firmami na českém trhu. Šetření se zúčastnilo 228…

icon Zlepšete zákaznický servis – usnadněte to svým zákazníkům

15.7.2019 

Poskytování zákaznického servisu tak, aby byl bez průtahů a nepohodlí, je klíčem k dosažení dokonalé zákaznické zkušenosti. Firmy by se proto měly snažit to svým zákazníkům vždy co nejvíc usnadnit. A…

Článek v rámci předplatného Tipy, jak přilákat a udržet mladé talenty

11.7.2019 

Jak oslovit mladé lidi, aby si ve svém oboru vybrali právě vaši firmu? Dávejte důraz na příběh firmy, její hodnoty, firemní kulturu a zpětnou vazbu stávajících zaměstnanců. Právě tím se můžete v…

Článek v rámci předplatného icon Jak zabránit tomu, aby klient hleděl pouze na cenu

11.7.2019 

Cena je zásadním parametrem, podle kterého se klienti rozhodují o nákupu nabízeného řešení. Zároveň je to často jedna z prvních věcí, kterou chce klient o nabídce vědět. Mnohdy chce cenu slyšet ještě…

icon Evoluce B2B: Jak díky digitalizaci zůstat relevantní (1/2)

10.7.2019 

Možná je načase přehodnotit, co na trhu B2B vaše firma nabízí. Koneckonců digitalizace všechno proměňuje, tak proč by se měly změny B2B trhu vyhnout?

Článek v rámci předplatného icon Pět důvodů, proč se klient není schopen vyjádřit

9.7.2019 

Celá řada prodejních cyklů končí bohužel nikoliv odmítnutím, ale tím, že prodejce od klienta nedostane žádnou odpověď. Mnoho obchodů tak jednoduše „vyšumí“ a prodejce na nich stráví zbytečně mnoho…

Jak měřit motivaci aneb jste Obránce, Ředitel či Tvůrce?

9.7.2019 

Motivace patří mezi nejdůležitější faktory, o kterých se mluví v souvislosti s vedením lidí, angažovaností a výkonem. Uvádí se, že motivovaní zaměstnanci vykazují až 16krát vyšší produktivitu než…

Článek v rámci předplatného icon 5 tipů na rychlé uzavření obchodu, když o nákupu rozhoduje více lidí

8.7.2019 

Ideální situace, kdy klient sám přijde na schůzku, je připravený se sám ihned rozhodnout a vám tedy stačí přesvědčit v danou chvíli pouze něj, bohužel v prodeji moc často nenastává. Situace, kdy se na…

icon Firmy nevyužívají potenciál online recenzí svých výrobků a služeb

8.7.2019 

Většina lidí dnes objednává online. Ať už se jedná o potraviny, elektroniku, oblečení, nábytek, ale i služby, vždy se rozmýšlí i na základě recenzí předchozích nakupujících. Mnohdy zákazníci důvěřují…

Článek v rámci předplatného icon 4 otázky, které si musíte položit, když procházíte neúspěšným obdobím

2.7.2019 

K obchodu patří úspěchy i neúspěchy. Každý prodejce má určité výkyvy, ale pokud nastává období, kdy se dlouhodobě nedaří, je odpovědností daného obchodníka si sednout a rozmyslet si, jestli neexistuje…

icon Sdílené pracovní místo přináší výhody firmám i zaměstnancům. Úspěch konceptu ale závisí na kompatibilitě pracovních partnerů

2.7.2019 

Trend sdílení pracovních míst je na vzestupu. Zaměstnancům přináší možnost lépe sladit práci s volným časem a rodinou, zaměstnavatelům pomáhá udržet si talentované pracovníky. Jaké výhody a nevýhody…

Výpis 15011515 z celkem 7606